سفارش تبلیغ
صبا ویژن
<

<!-- Begin WebGozar.com Poll code --> language="javascript" src=" href='http://WebGozar.com/c.aspx?id=1122070&t=poll">script'>http://WebGozar.com/c.aspx?id=1122070&t=poll"> <!-- End WebGozar.com Poll code -->
تابستان 1384 - به نام خدا

         

8765سلام به همه شما عزیزان گل . وای باز هم با نظرهای جذابتون مرو شرمنده کردید. خیلی ممنون که اینقدر بهم لطف دارید.توی این هفته واقعاً سرگرم و مشغول بودم و خیلی کم وقت دارم. از صبح 7 که برم 2:30 برمیگردم و واقعاً خسته میشم ولی وقتی میام و نظرات شما دوستان عزیز رو میبینم خیلی خوشحال میشم. از همه شما سپاسگزارم  خب اما من هم امروز یه سورپرایز عالی براتون دارم. خب دیگه ما اینیم! بعد از همه کلیک های جادویی که از زمستون تا بهار انجام دادیم 1 تومان هم بهمون ندادن و واقعاً ما خیلی خریم که گول این آمریکایی های ابله رو خوردیم. من از طریق همین وبلاگ چند نفری رو عضو این سایت ها کردم و خب واقعاً هیچ پولی نه به من و نه به اونا دادن.

خب دیگه خودتون که میدونید باید با سن بالا ساخت.

اما این بار یک کاری سراغ دارم که به قول اصفهانیا نشه مو لا درزش کرد!

خب این یه کار ایرانیه و بیشتر یک کار فرهنگی. آیا به کتاب علاقه دارید؟ اصلاً کتاب میخونید؟ معمولاً چه جور کتابایی می خونید؟ ایرانی؟ خارجی؟ یا ترجیح میدید کتابهای چاپ خارج رو بگیرید؟ یا شایدم دوست دارید فقط برای شرکت بازاریابی کنید؟؟ خواشمندم این وبلاگی رو که درست کردم رو حتماً ببنید.

http://pooolestan.blogsky.com

یه سری توضیح در مورد مزایای این سایت:

درباره ایران بین و فعالیتهایش:
الف) ایران بین در حال حاضر بزرگترین بانک اطلاعات کتب فروشی فارسی را دارا می باشد به گونه ای که مخاطبین می توانند براحتی از طریق طبقه بندی موضوعی کتب ارائه شده و یا جستجوی کلمات کلیدی، کتاب مورد نظرشان را بیابند و اطلاعات کاملی از کتاب به همراه عکس روی جلد کتاب و چکیده آن را مشاهده نمایند. قدر مسلم این موضوع تصمیم گیری را بسیار راحتتر می کند. 
ب) ایران بین کتب فارسی را به قیمت پشت جلد به مصرف کنندگان عرضه می کند.البته در صورتیکه مشتریان به عضویت ویژه سایت درآیند حتی می توانند کتابها را زیر قیمت پشت جلد و بدون پرداخت هزینه ارسال دریافت کنند.(البته به استثنای هموطنان خارج از کشور). 
ج) ایران بین بزرگترین بانک اطلاعات کتب فروشی خارجی را که در نوع خود بی نظیر است(30 میلیون عنوان) در اختیار دارد. کاربران متقاضی کتب خارجی می توانند تقریبا هر کتابی را که نیاز داشته باشند از این طریق تهیه نمایند.
 
د) ایران بین 6 هزار عنوان کتاب خارجی را با دلار حداکثر 220 تومان و تحویل دو روز کاری به متقاضیان عرضه می کند.
ه)ایران بین هزاران نسخه کتاب دیجیتال خارجی(e-books) را برای فروش و تحویل سه روز کاری در اختیار علاقه مندان قرار داده است.
و) ایران بین با استفاده از کادری مجرب همه روزه بخش قابل توجهی از کتب منتشر شده در کشور را پس از چکیده نویسی روی سایت قرار می دهد. ز) ایران بین با راه انداری یک خبرگزاری کتاب در کنار بخش تجاری سایت، سعی کرده است کلیه علاقه مندان را در جریان اخبار و اطلاعات حوزه نشر ایران قرار دهد و نیازهای اطلاعاتی شما را در این زمینه برآورده نماید.
ح) ایران بین با توجه به عدم گسترش استفاده از کارتهای اعتباری در کشور، با ارائه کارت خرید ایران بین سعی کرده است خرید را برای کاربران(بویژه هموطنان شهرستانی) آسان نماید.
ط) ایران بین با برقراری ارتباط با سرورهای امن و استاندارد در دنیا، امکان خرید مستقیم با مستر کارت و ویزا کارت را از سایت برای هموطنان خارج از کشور فراهم کرده است (شما با عضویت در این سایت میتوانید کلیه محصولات خارجی در کلیه سایتهای جهان را نیز از طریق این سایت سفارش دهید و انها را در منزل خود دریافت کنید ( چه این سایتها محصولات خود را به ایران بفرستند و یا فقط مثلا برای امریکا باشد و همچنین میتوانید از این سایت کارتهای اعتباری بین المللی مثل مستر کارت و یا ویزا کارت را تهیه کنید
ظ)تسهیلات جانبی سایت :فروش کارت اینترنت و تلفن، فروش انواع CD و DVD (شامل فیلم، موسیقی، نرم افزارهای آموزشی و انواع نرم افزارهای کاربردی)، فروش و پذیرش نشریات کشور و پیش فروش کتابهای در دست انتشار از مهمترین تسهیلات جانبی سایت به شمار می اید. بقیه مطالب رو دراین  وبلاگ بخونید.روی این لینک کلیک کنید!!

در پایان مطلب از تمام 10 نظر و کسانی که نظر دادن تشکر میکنم:

سحر،آزاده، دولت عشق ، عمو صمد ، فرشید،آرزو و سحرجون خودم.

بچه ها خیلی ممنون دست همگی رو میبوسم.....

 


نظرات شما ()

موضوعات یادداشت

         

وای.سلام 1976 سلام به همه شماهایی که در مطلب قبلی نظر دادید. ایول. واقعاً وقتی دیدم نظرات به 9 رسیده بدجور ذوق کردم. مثل اون موقعی که برای اولین بار رایتر خریدم. امروز برای کاررورزی به اداره برق رفتم.(خیابون ملاصدرای اصفهان) ایول چه کولری داشت. من که یخ زدم. امروز روز خسته کننده ای نبود ولی خب از ساعت 7:30 صبح تا 2:15 بعد از ظهر خیلی بدجوره . بخصوص موقعی که آدم بشینه با اوتوکد نقشه برق بکشه. ولی خب از اونجایی که باید با سن بالا ساخت فکر می کنم چند روزی که بگذره با این شرایط هم عادت کنم. خب از چرت و پرت دور بشیم بیایم سراغ مطالب مهم
کار جدید اینترنتی ما به زودی راه میفته و یک وبلاگ خوشکل رو طراحی کردم که حسابی بیننده جذب کنه ولی فعلاً از گفتن بقیه حرفا پرهیز می کنم تا موضوع داغ و جذاب بمونه. ایشالا تا سال دیگه این موقع 1 میلیونی به جیب زدیم(شایدم بیشتر) این حقوق کمه ولی برای شغل دوم خوبه. دوستان عزیز من واقعاً از تمامی شما عزیزانی که برای من نظر دادید سپاسگزارم.
طبق معمول همیشه میخام از تمامی افرادی که نظر دادن سپاسگذاری کنم:
سلامت.پری عزیز. ستاره .عوصمد. فرزانه.فر شید و البته سحرجون جون

یه شعر گفتم برای کسی که خیلی دوسش دارم ولی بهتره نگم کیه...
 اسم این شعر هست اگه تو نباشی

اگه تو نباشی من از خودم سیرم

با تو دوست دارم از خوشی بمیرم

وقتی که از غمها آزادم

وقتی که تو رو حس میکنم تو قلبم

وقتی صدای تو میپیچه تو گوشم

اونوقته که هوای تو میاد تو ذهنم!


وقتی که تو میای به پیشم

دارم از خوشحالی به خود میپیچم!


اما اگه تو امشب از من دوری

نگاه کن که دارم فدای تو میشم...


نظرات شما ()

موضوعات یادداشت

       

 

 

سلام به تمامی گلهای زیبایی که الان از این وبلاگ بازدید می کنند. نمی خواستم به این زودی به روز کنم ولی خب روز زن و روز مادر بهانه ای شد که حتماً امروز بیام. خب اومدم حالا چه حرفی دارم!!! عرض کنم خدمت شما مادر موجودی هستش که همه میگن بهشت زیر پای اونه.البته این یه مثل هستش. توصیه میشه که مامانتونو بلند کنید اگه زیر پاش بهشت بود من به شما 1000 دلار میدم ولی خب ما جوونا یه موقعی از دست مامانمون عصانی میشیم. یه چیزی میگیم. ولی خب اگه بخایم منطقی حرف بزنیم مادر  برای ما خوبی میخاد. اون بعضی از وقتا ممکنه برای ما تبدیل به کابوس بشه حتی! ولی مطمئن باشید اگه از دست مامانتون ناراحت نشید هیچوقت همچین فکرایی نمیکنید. شاید بعضی وقتا دلسوزی های بیش از اندازه مادر باعث میشه ما از دست اون بدمون بیاد. ولی از امروز میخایم خودمون رو کنترل کنیم و هر وقت مامانمون چیزی گفت که حتی شاید به ضرر ما میشد خشممون رو فرو بدیم و نظر اونو قبول کنیم.

ما میتونیم. مطمئن باشید. این به مناسبت روز مادر خودم درست کردم

 

و اما در مورد زنان و البته دختران. امروز روز اونا هم هست. بالاخره اکثر اونا هم یه روزی مادر میشن دیگه پس بهتره از اونا هم تشکر کنیم و..............

به مناسبت این روزای فرخنده یادتون نره ها به مادرتون شاخه گل یا هدیه ای بدیدا(یکی نیست بگه پسره تو که این همه به دیگران نصیحت میکنی چرا خودت هنوز چیزی نخریدی).

 اینم هدیه ای برای روز زن از طرف مهدی شکرانی برای همه زنان ایرانی

 

در پایان باز هم از همه کسانی که در مطلب قبلی نظر دادند ممنونم. اول از همه از سحرجونم که خیلی خوبه و همیشه براش آرزوی موفقیت میکنم. بعد از خاطره و عمو جواد

دست همه شماهایی رو که نظر میدید رو میبوسم.....................

 


نظرات شما ()

موضوعات یادداشت

        

 

سلام.امروز آهنگ وبلاگ رو عوض کردم. این آهنگ رو خودم تنظیمش کردم(سازها و یه سری تغییرات کوچولو) این آهنگ رو خیلی دوست دارم. یه روز شاد و دل

انگیز..............بهتر از این نمیشه دیگه. بیاین از الان دیگه غمی نداشته باشیم توی این 2 روز دنیا خدا رو شکر کنیم و نگران فردا نباشیم. خدا رو شکر کنیم خیلی زیاد. زندگی پر از شادیه هیچ غمی نداره. این غم رو که ما میگیم خودمون درست کردیم . واقعاً خود ما این همه به خودمون سختی میدیم. اگه فقط یزره به خدمون بیایم غم رو به دلمون راه ندیم زندگی زیباترین چیز دنیا میشه. پس ما از امروز با خودمون عهد میکنیم که هیچوقت غم رو نپذیریم.

از این حرفا که بگذریم از امروز میخام بگم. من مهدی هستم 17 سالمه اگه خدا بخاد ار مهر میرم دانشگاه. رشته کامپیوتر هستم و کسانی که میدونن دانش آموزان رشته کامپیوتر باید 3 واحد کار آموزی رو بگذرونند. امروز کلی دنبال این کار بودم. هی وای از فردا باید برم اداره برق . همه شیطونی هامو گذاشتم اونجا انجام بدم. امروز مدیرمون میگفت مواظب باش بلیز نصفه آسین نپوشیا!!!

گفت اونجا دخترا و زنا هستند باید اداری باشی..... میخاستم بهش بگم آخه تو که خودت هر شب با یه دختری... ولی گفتم بزار مثل همیشه مودب باشم. خب خوبه این یک ماهه دیگه نه خواب دارم نه چیزی . فقط باید اونجا بشینم تایپ کنم چایی بخورم.میگم کارای اداریم بد نیست ما فکر میکنیم بده. خب دیگه چیکار کنیم باید با سن بالا ساخت. خب فقط حرف آخر رو بگم  با هم دوست باشید. به هم خیانت نکنید و همیشه موفق باشید. عادت دارم همیشه از کسانی که در مطلب قبلی نظر دادند تشکر کنم. مرسی از حبه انگور(مریم 1369) از عمو صمد و تشکر مخصوص از سحرجون. خوش باشید و به حرفای من فکر کنید.......

 


نظرات شما ()

موضوعات یادداشت

        

 

شما به چی دلتون رو خوش میکنید؟ از اون آدم های قانعی هستید که میگید هر چه دل شما خوش است؟  یا از اون آدم هایی هستید که مدام بهونه میگیرید. هر چه بدست میارید براتون بازم کمه؟ یا آدمی هستید که دلتون رو با چیزای خیلی ابتدایی خوش می کنید؟ مثلاً چت. چتیدن واقعاً برای آدم خیلی مفیده. شاید یه سری حرفها باشه که هیچوقت حاضر نشید به کسی بگید یا اصلاً روتون نشه بگید.ولی با چت میتونید راحت به کسی بگید دوست دارم    راحت بگید تو یه آدم عوضی هستی و یا ..... خیلی چیزای دیگه.

گرگ و ببر رو از انسان خوب تشخیص بدید!

اگه توی همین چت ها عاشق کسی شدید یا به طرف کسی مجذوب شدید اول اونو کامل بشناسید بعداً در موردش تصمیم بگیرید. این حرف من نیست حرف خیلی هاست. کسانی که عقیده دارند عشق های اینترنتی به هیچ دردی نمیخورند! اونا کاملاً اشتباه می کنند. عشق اینترنتی صحیح ترین راه برای رسیدن به عشقتون هست. واقعاً بده مزخرفه که شما عاشق صورت یا تیپ یه نفر بشید. چون این عشق نیست این یه احساس مسخره است که خیلی زود بعد از یه مدتی تموم میشه. یکی دیگه از مزیت های عشق اینترنتی اینه که شما از روی اخلاق یه نفر عاشقش میشید! عشقی که ماندگاره. عشقی که هیچوقت از بین نخواهد رفت.

واقعاً سخته که تو چشمای یه نفر زل بزنید و بگید عاشقتم!

خب بهتره از نصیحت های پدربزرگانه دست بردارم و بگم چه جوری میتونید ثانیه های دلخوشی تون رو افزایش بدید.

اگه شبا زود می خوابید صبح حداقل ساعت 8 دیگه بیدارید. پس ما برنامه رو از 8 صبح تا 8 شب تنظیم میکنیم...

ثانیه های دلخوشیتون رو با خواندن کتاب زیاد کنید. داستان هایی که آخرش به خوبی تموم میشند بهترین گزینه برای شما هستند. یادتون باشه از خواندن کتابهای عشقی صرف نظر کنید چون نویسنده هایی که اینجور کتاب ها رو می نویسن معمولاً به بدترین و غمناک ترین شکل موجود کتاب رو به پایان میبرند. شما رو تا 1 ماه ناراحت می کنند. پس بهتره از این جور کتاب ها صرف نظر کنید. داستان های پلیسی هم که معمولاً شما را با اطراف خودتون شکاک میکنه.

و شبا کابوس میبینید پس بهتره که از این گزینه هم صرف نظر کنید.ما بهترین گزینه رو داستان های پریان میدونیم که هم قشنگن هم درک اونا تقریباً برای همه سن ها مشکلی نداره و هم هر چقدر داستان های پریان بخونید بیتر علاقه مند میشید به خوندن کتاب.

یکی دیگه از کارهای خوبی که میتونید انجام بدید تا ثانیه های دلخوشی خودتون رو افزایش بدید بازی کامپیوتری هست. مخصوصاً الان که تابستون هستش واقعاً بعد از یک سال تحصیلی 9 ماهه 3 ماه استراحت خیلی میچسبه.خب وقت رو هدر ندید. بهترین گزینه از 1 ماه قبل وارد بازار شده. جی تی آ سان آندریاس. این بازی رو اصلاً به افراد مبتدی توصیه نیکنم چون بعضی از مراحلش خیلی مشکل هستش(بخصوص مرحله آخر) ولی خب یه چیزی رو توجه کنید که این بازی در 6 سی دی و با قیمت 6000 تومان وارد بازار شده. اگه قیمت های کتر پیدا کردید نگیرید چون مطمئناً کار نمیده یعنی نصب میشه ولی وسط نصب errorمیده.

یکی دیگه از کارای خیلی خوب و جالبی که میتونید انجام بدید بودن در خدمت مادر خونست!!! یعنی چی؟ یعنی اینکه شما برید توی آشپزخونه و به مادرتون در کارها و خصوصاً پختن غذا کمک کنید. مطمئن باشید آخر ماه حداقل 20 نوع غذا یاد گرفتید که برای بعداً شما به درد میخوره...

یادتون باشه در تابستون زبان خارجی خودتون رو تقویت کنید . خیلی مهمه. مهم نیست که حتماً کلاس برید مهم این که حتی اگه شده روزی فقط 3 کلمه یاد بگیرید  آخر تابستون میشه 270 کلمه که خیلی بهتون کمک میکنه.

شبا یادتون باشه قبل از خواب یه موسیقی ملایم گوش بدید تا از خوابتون لذت ببرید.

خب با این برنامه ریزی که من براتون کردم آخر تابستون هم شدید کدبانوی خونه هم تفریح کردید هم ورزش کردید و تنها کاری که یادم رفت بگم سر زدن به طبیعت بود. لازم نیست که حتماً باغ داشته باشید یا ویلای شمال. پارک راحت ترسن جا برای شماست. یادتون باشه آغوش طبیعت همیشه برای همه بازه

در پایان از کلیه کسانی که نظر دادند به خصوص سحرجون سپاس گذارم.

اگر نیاز به طراحی قالب وبلاگ داشتید من در خدمتم. دست همه شما رو میبوسم


نظرات شما ()

موضوعات یادداشت
<      1   2   3   4      >
وبلاگ من

: موضوعات


: جستجو

با سرعتی بی نظیر
متنیاداشت و پیام را بکاوید!


بازدیدکنندگان
49938

بازدید امروز
1

لینک به من
تابستان 1384 - به نام خدا

حضور و غیاب

لوگوی دوستان

دوستان
سحر جون
سکوت عشق!
آیینه اندیشه
نرم افزارهای کاربردی
تو عاشقانه ترین نام!(سحر)
عمو جون صمد
داستان زندگی
مطالبی از زبان دکتر اسد شکرانی

اشتراک
 

آرشیو

طراح قالب